Hello community
I’m reaching out to report an issue I’ve been experiencing over the past few days with Action Center in UiPath Cloud.
In my automation, I create tasks to be handled in Action Center, using it as a data validation tool. These tasks are generated from a process built in Studio Desktop.
The specific issue is as follows:
I create tasks as usual, but this time they don’t load, and an error occurs, freezing the screen.
Considerations:
- This issue did not occur last week; I was able to upload, review, and complete tasks without any problems.
- I made changes by adding new fields, which led to this issue. However, even after reverting the changes, the problem persists.
- I can open older tasks without any issues; only newly created tasks cause the error.
- I am currently using the Community version.
If anyone has any suggestions or relevant information, I would greatly appreciate it.
Best regards, community!
//
Buenas comunidad, Vengo a publicar un problema que estuve teniendo en los ultimos dias con el Action Center en el Cloud de UiPath.
En mi automatizacion creo tareas para atenderlas en Action Center y utilizar la herramienta como validacion de datos.
Para ellas las levanto desde un proceso hecho en Studio Desk
El error puntualmente consiste en:
Levanto tareas como siempre, pero esta vez no me cargan las mismas y me tira error congelando la pantalla.
Consideraciones:
Esto no me sucedía la semana pasada, podía subir las tareas, revisarlas y completarlas sin problema.
Realicé cambios en las mismas agregando campos, comencé a tener estos problemas, deshice los cambios y los problemas persisten.
Las tareas viejas puedo abrirlas sin problema, son las nuevas las que ocasionan el error.
Estoy trabajando actualmente con la version Comunnity
Si alguien tiene sugerencias o informacion al respecto, les quedare agradecido.
Saludos comunidad!
//