Atividade de jump

Olá, fiz um fluxo e ao acabar esse fluxo quero que ele comece novamente de um lugar específico e não do início, porém como não tem uma atividade jump, alguém sabe de alguma que faça essa mesma função?

@Ana_Beatriz_Nunes

Bem-vindo aos fóruns

Você também pode fazer um fluxo de trabalho diferente, que pode ser incluído no fluxo de trabalho usando a atividade de fluxo de trabalho de chamada

Espero que isso te ajude

Obrigado

(post deleted by author)

Quero recomeçar daqui, mas não sei como fazer

Hi,

You can store the result or counter in asset or store in the excel file.

If you run first time it will execute the end to end process and the end of the flow create flow to update the cell value to TRUE or some parameter so that we can use if condition on this parameter in the starting of the flow so it would skip the flow to where you want to resume so that it will execute from there not from the beginning.

To perform above logic you have to keep some parameter value some where so that you can skip the work flows and you can run the work flow whenever you want. But please note that the workflow you want to execute second time it should not have any dependency on the initial work flow it should work independant. Thanks.